Pe fast-forward

Search, download, copy, paste, apply, word, pdf, bookmarks, great ideas and a lot of enthusiasm. Cam asta s-a intamplat in ultimile 24h, si e numai inceputul. Mi-am gasit ideea de afaceri care trebuie sa o dezvolt pentru proiectul de care v-am povestit mai demult. Inca nu o zic, nu o dau din casa (la propriu). Daca am sa castig, pardon, cand am castig marele premiu cu ea o sa va si detaliez, eventual si cateva imagini. Cert e ca sunt foarte entuziasmata si nu ca as fi subiectiva ci chiar obiectiva aici. O sa prinda! Gata.. acum schimb subiectul 
Mi-am luat cartea de la posta. Are pagini galbene si aspre de iti fac pielea gaina. Sunt suparata. Imi creaza un disconfort si nu prea ma impac cu el. Nu credeam ca mai exista carti cu pagini galbene, scoarta de copac lucrata cu ciobul. Tot azi a iesit la iveala si spriritul meu eco (ce trendy suna e?). A iesit la iveala atunci cand am observat ca chitanta de la posta e mai mare decat hartia care inveleste pachetul. Si nu exagerez. Pot sa ii fac poza sa vedeti, inca putin si era A3.
Va dau o idee buna de afaceri si daca sunteti interesati am si niste linkuri.”Green Offices” sau cum sa iti armonizezi birourile cu natura. Cred ca ar prinde bine. Mai putin hartie, mai putina energie consumata,cu sticluta de apa de acasa etc.
In prezent ma zbat ca pestele pe uscat sa pun cap la cap un studiu de piata. Azi am introdus si pagina “pentru constanteni”. Ma gandesc sa o schimb ca nu zice prea multe, inca nu stiu. De cateva ore imi salut toate persoanele de sex feminin de pe messenger, cu unele nu am mai discutat de ani de zile, si le trimit linkul sa imi completeze chestionarul. Chestionar facut de mine binenteles. E cam penibil sa nu discuti cu un om atata timp si acum sa vii sa ii ceri o favoare. Mi-e rusine, dar am nevoie de cat mai mult ajutor.
Va las linkul, fiecare chestionar completat inseamna mult pentru mine. Chiar daca e de preferat sa aveti un animal acasa (pentru ca raspunsurile cu “nu nu nu” nu prea ma ajuta) orice raspuns e valoros. Daca puteti sa da-ti si mai departe, chiar va dau un suc!