Prima oara la un festival

Eu nu sunt o persoana careia ii place sa mearga la concerte, festivaluri, sau alte chestii din astea. Dar fiindca al meu sot isi gasise ceva de munca la un festival important de muzica rock de la noi din oras, am zis hai  mai sa vin si eu. Cat de rau poate sa fie? Mai ales ca nu trebuia sa mai platim si biletul, avand in vedere ca lucra acolo.
 
Era vara, super cald. Si au inceput sa apara rockerii de prin toate colturile tarii. Am spus ca era cald afara, da? Si ma minunam, cand vedeam ca din 10 persoane, 8 erau cu geci de piele, pantaloni de piele si bocanci. Toate negre. Mama mia! Eu ma topeam in maieu si chiloti, si aia erau infololiti pana la grumaz. Si tot in piele. Horror. Si mai aveau si un par lung, majoritatea il aveau desfacut, si mentionez ca toti erau baieti.
Seara parca s-a spart conducta cu “pieisti”. Cred ca mai mult de jumatate din cei care venisera la concert, erau imbracati in piele. Am vazut si persoane care aveau parul vopsit in tot felul de culori ciudate. Altii aveau creasta. Insa cred ca am vazut o multitudine de tineri beti morti, cazuti cu capul pe mese sau prin santuri.
 
A fost prima si ultima oara cand am fost la un astfel de concert. Muzica a fost faina, insa atmosfera nu a fost de mine. Unora le place, insa clar nu e pentru mine. Si nici nu va fi vreodata.