Experienta primului job

Fiecare dintre noi a avut un prim job. Si a trait o experienta la acel job, buna sau rea. Pe mine foarte greu m-au lasat ai mei sa muncesc in timpul facultatii, fiindca scoala era pe primul loc. Doar ca am insistat foarte mult, pana nu au mai avut ce face si au cedat. Asa ca am inceput sa-mi caut de lucru. Eram atat de incantata incat nici nu concepeam ca nu-mi va place ce voi gasi. Nu dupa mult timp, mi-am gasit un job de vanzatoare intr-un magazin de haine.
 
Am vorbit cu sefa si nici una nici doua m-a si angajat, urmand sa-mi faca si cartea de munca. Doar nu era sa muncersc la negru. Prin urmare a inceput si prima zi de lucru. Mi s-a explicat ce am de facut si puteam sa incep linistita. Eu eram pe raionul destinat hainelor de barbati. Doar ca mi se parea foarte aiurea cum decurgeau lucrurile in magazinul ala. Cand veneam la munca, trebuia sa numar toate hainele, dar absolut toate hainele de pe sala si din depozit. Sa vad daca totul e ok. Si asta se facea cand era inca la munca si colega. In momentul in care vindeam ceva, trebuia neaparat sa stergem din caietul mare, produsul respectiv. Si seara urma sa facem nush ce calcul, sa adun toate sumele din caietul ala, si daca dadea egal cu nu mai stiu ce chestie era bine. Mi-am prins urechile in calculele alea. Stateam cu al meu la cafele si la pizza seara in oras, doar sa ne iasa calculele. Colega care era cu mine pe raion era o neserioasa. La inceput s-a dat buna si ca ma ajuta si cu aiai si cu aialalta, insa cand au inceput examenele la scoala, s-a facut ca ploua. Prin urmare m-am dus la facultate si mi-am lasat raionul nesupravegheat. Cand m-am intors au urmat niste mustruluieli zdravene din partea sefei. Oricum nu ma avea la suflet fiindca nu ma lingusam pe langa ea. Intr-un final m-am hotarat sa-mi dau demisia. Insa minuntata mea sefa, nu m-a lasat sa-mi semnez demisia. Colega mea, a ascuns o camasa, o curea si o cravata, care valoreau cat salariul meu pe luna respectiva. Dupa ce le-am gasit, m-am dus la sefa am facut scandal si am plecat la scoala. A doua zi urma sa fie ultima mea zi la munca. Ajunsa la facultate ma suna individa si ma intreaba daca mai vin la munca. Si i-am spus ca vin dupa exemene. S-a enervat si mi-a zis: Auzi, tu stii cum iti iei locul asta de munca : ca pe o p..a!!!!. Pfuai ce nervi mi-a facut.
 
Atunci i-am zis ca va fi ultima mea zi de munca si ca pe mine nu ma mai vede acolo. Am plecat dupa examen la munca, i-am predat colegei tot ce aveam de predat si gata. Am plecat. A facut sefa scandalul anului, ca mie mi-a venit cartea de munca si eu de ce nu o semenez. De-aia ca nu vreau. Am mai trecut pe acolo doar sa-mi iau banii si bonurile. Nici in ziua de azi nu trec pe acolo. Sefa a ramas aceeasi, insa fetele s-au schimbat.