Up in the air

Cand parintii mei au fost in Italia, mama a plans cu cateva zile inainte sa plece. Motivul? Ii era frica sa zboare cu avionul. In aeroport i-au mai curs cateva lacrimi, dar totul a decurs bine. Ajunsa acolo, si-a dat seama ca trebuie sa se intoarca…tot cu avionul si a mai plans putin. In avion, la decolare, cand au plecat din Roma, pune speriata mana pe tatal meu si, cu ochii mari, ii spune: „eu nu pot sa zbor“. Asa ca au coborat la urmatoarea statie, adica Romania.

De ce le este frica oamenilor sa zboare cu avionul? Probabil li se trage de la emisiunea „Dezastre in aer“ sau de la anumite traume suferite. Oricare ar fi motivul, statisticile arata ca mai multe persoane mor in accidentele rutiere decat in cele aviatice.

Mie mi-a placut intotdeauna sa zbor cu avionul. Este interesant si palpitant! Acolo sus realizezi sa singura ta scapare este in mainile lui Dumnezeu. Oricum, daca iti este dat sa mori, aceasta se poate intampla chiar si in somn, nu trebuie neaparat sa fii intr-un avion. Nu voi uita niciodata rasaritul pe care l-am vazut din avion pe cand ma intorceam dintr-o vizita din Spania. Nu pot folosi cuvintele pentru a explica culorile vii pe care le-am vazut acolo sus. A fost spelendid! Imi pare rau ca nu am avut un aparat de fotografiat, insa acel moment a fost imortalizat in memoria ta si va ramane tot timpul acolo.

Se spune ca 90% din fricile pe care le avem nu se vor intampla niciodata si cred acest lucru. Ne ingrijoram in fiecare zi cu privire la foarte multe aspecte ale vietii si la sfarsitul vietii realizam ca nu s-au concretizat.

Haideti sa lasam orice frica si sa ne traim viata curajosi, acceptand provocarile pe care aceasta le aduce!